Anul 2009, Anul lui Puya


Azi la ora de civica ascultam muzica si pe profa a gasit-o sa scriem. Eu ca sa nu opresc muzica deoarece trebuia sa o ascult pe profa ,m-am apucat sa scriu exact ce mi-a venit in cap la ora aceaia facnd-o pe profa sa creada ca scriu lectia.In timp ce sriam eu asa la misto cu castile in urechi uitati ce a iesit.
Odata cu inceputul primaveri apare pe net si o melodie cantata de Puya si Geotge Hora.
Melodia a inceput sa fie ascultata de tot mai multa lume, asa ca pe 23 aprilie cand Puya a lansat albumul “Romanisme 1” album ce includea si melodia “Undeva in Balcani” lumea a luat foc peste tot se asculta Puya, in cluburi, pe strada, in masini, in casele oamenilor, cifrele de pe net cresteau tot mai mult si tot mai repede pana au atins numarul de 1,169,583 vizualizari, la radio se auzea doar Puya iar pe posturile de muzica house auzeai Puya de 100 de ori pe zi, tin minte ca trecuse 2 luni de la lansarea albumului si eu tot il mai gaseam pa Puya pe locul 1 in topuri ba mai mult il gaseam pe cate 2 posturi odata.
Aceasta nebunie cu Puya a tinut cam din primavara pana pe la sfarsitul veri cind lumea a inceput sa se mai calmeze manelisti au revenit la muzica lor deoarece si ei ascultau Puya.Dupa o vara plina de Puya acesta a cam inceput sa dispara iar lumea deja se plictisise.Dar “Luceafarul” muzici hip-hop (cum imi place mie sai zic) nu se opreste aici si mai lanseaza un album “Romanisme 2” album ce includea melodia “Change” cantat in colaborare cu Georege Hora si cu sora acestuia Kamelia, asa ca Puya a luat-o de la capat lumea incepuse iar sa asculte Puya iar concerte iar topuri cu Puya pe primul loc. Din data de 10 noiembrie si pana la sfarstitul anului 2009 melodia change a atins de data aceasta un numar mai mic de 765,291 vizualizari.
Pe la sfarsitul anului 2009 nebunia cu Puya se terminase dar nu de tot am putea spune ca se terminase cu cele 2 mel celebre din cele 2 albume dar au ramas celelalte melodi “Fresh” ; “Sus pe bar” ; “Doamna si vagabondul” precum si remixurile de la cele 2 melodi au continuat sa fie ascultate dar cei drept de data aceasta de mai putina lume.
Si cam asta e tot a inceput prin februarie 2009 si inca nu sa terminat dar am putea spune ca acum au mai ramas doar urmele unui mare razboi care a tinut 1 an si anca mai tine.
E unu sper ca Puya sa ne mai uimeasca odata si ca acest an sa fie la fel ca precedentu adica plin de Puya nu pot uita acele clipe in care iubeam atat de mult cele 2 melodi incat ascultam si imi ziceam ca nu o sa ma plictisest nici odata cred ca le-am ascultat 2 saptamani non-stop pe fiecare pana mi sa acrit si cu toate acestea cand mergeam la discoteca in tabara melodia lui Puya era singura care ma facea sa dansez si fredonam melodia impreuna cu “idolul” meu deoarece am invatat-o si cred ca nu o sa o uit nici odata.
Orice ar zice lumea pe mine Puya m-a lasat fara cuvinte si cred ca merita respectul nostru tuturor celor care l-am ascultat,eu nu cred ca daca ma duc pe strada si intreb fiecare persoana
sub 20 de ani despre Puya sa nu fi auzit vruna din melodiile Lui.
Aceasta mica compunere am scris-o in ora de civica iar cand am ajuns acasa nu am facut altceva decat sa o retuses putin.

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!