Avatar

               In sfarsit azi am vazut si eu filmul Avatar , nu am putut sa-l vad pana acum deoarece am fost ocupat cu scoala si blogul , dar azi am reusti sa-mi fac timp si vreu sa va spun ca filmu e super tare si merita toate aplauzele si premiile. Am crezut ca o sa-mi pierd timpul cu acest film dar nu a fost asa. Pentru cei care nu ati vazut filmu vi-l recomand si se pare ca James Cameron s-a depasit pe sine insusi deoarece "Avatar" a batut "Titanicul". In film e vorba despre o planeta Pandora locuita de Naivi o specie foarte puternica , inalti , albastri si foarte legati de natura. Pe aceasta planeta se afla niste pietre foarte pretioase , de aceea oameni au creat o baza si se foloseau de "avatare" (care erau doar niste corpuri ale acestor locuitori) pentru a se putea amesteca printre ei. Oameni foloseau o masina pentru a muta mintea unui soldat in cea a avatarului astfel Jake a ajuns sa se indragosteasca de o localnica a planetei. Acesta uitand de adevarata lui misiune  s-a aliat cu Naivi pentru a lupta impotriva oamenilor. Daca vreti sa aflati cum s-a terminat poveste de dragoste dintre Jake si Neytiri va sfatuiesc sa vedeti filmul.

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!