Bataia cu Cristi

Azi la scl eram in ora de mate si pe o fata o durea maseau Cristi s-a oferit sa i-o scota si i-a dat cu pumn, doar ca din greseala i-a scos ochiu iar fata a inceput sa planga eu fiind langa ei i-am vazut si am inceput sa rad zicandu-le "Parca ati fi in filmele cu prosti" colegul meu Cristi nu a gustat gluma si a inceput sa dea in mine l-am lasat da dupa a inceput iar si m-am sculat la el asa am inceput sa ne batem a dat si el vreo cativa pumni eu m-am ferit dupa am inceput sa dau si eu la fel s-a ferit si el pana cand l-am prins ca nu era atent si i-am bagat un pumn in gura de l-am darmat pe banci.Suparat a venit sa ma bata doar ca a fost tinut de colegi iar eu m-am dus in cealalta parte a clasei in fata unde era mai mult loc pentru a ne bate mai bine , a venit si el si in timp ce noi ne pregateam sa ne mai luam la pumni a venit cretinu de director sa ne strice el chefu, ne-a vazut ca eram toti gramada in fata si mai ales pe mine si pe Cristi care eram in centrul atentiei si ne-a chemat afar noi i-am zis ca doar ne jucam ca nu era nimik si ne-a lasat.Totul s-ar fi terminat aici dar a venit si un sobolan pe nume Florin sa rade de Cristi asta suparat ca a mancat bataie  s-a luat la bataie si cu Florin, in timp ce ei se bateau m-am dus si i-am mai dat lu Cristi 2 pumni unu in ureche si unu in fata. In sfarsit colegi ne-au calmat pe toti 3 mai ales sefa clasei care se baga si ea pe acolo ca sa-si ia un pumn in gura. In sfarsit de data aceasta am crezut ca totul sa incheiat eu eram in banca Cristi in banga si totul era normal ca si cum nimik nu s-ar fi intamplat dar a venit alt sobolan si a pus mana pe Cristi zicandui ca frice, acesta suparat si enervat s-a sculat si a plecat acasa zicand "Vin cu tigani cu sabi si va omor pe toti...lasa ca vedeti voi". A venit diriga, a venit directoru i-a sunat parinti lu Cristi si amandoi am fost certati.

4 Pareri:

Anonim spunea...

Ai cam chiulit de la orele de romana, sau doar ai dormit in ele ?

Anonim spunea...

ce draq cristi se da mare j nu e decat un prost:))

Anonim spunea...

Da iai dat-o atunci e kam prst se lua la btaie si q mn ........... voi va jucati :)) :)):))

Camelia Bucur spunea...

foarte tare:P
cat despre "orele de romana"...eu zic ca post-ul tau are scris pe el "licenta poetica":))

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!