Ce invat eu la scoala??

                 E o intrebare pe care de obicei ti-ar pune-o o baba pe strada atunci cand nu-i dai “Buna ziua!”. Dar de data aceasta intrebarea o pun eu deoarece ce invatam noi la scoala e o harababura totala si am sa va spun si dece. Ma duc al scoala si am geografie profa ma invata cu munti s-au format in nu stiu ce orogeneza si in nu stiu cati ani sau ca marile provin din alte mai mai mari si chesti dastea , dupa vine profu de religie el imi spune cu munti si apele au aparaut intr-o secunda atunci cand a poruncit dumnezeu. A-2a zi vine profa de biologie ea imi spune ca noi ne tragem din maimute si ca am evoluat , dupa vine profu de religie el ne spune ca Dumnezeu i-a creat pe Adam si Eva si ca noi suntem urmasi lor. A-3a zi vine profu de fizica el ne spune ca fulgerul e o descarcare electrica dupa vine profu de religie el ne spune ca Dumnezeu controleaza ploaia ,  fulgerele si tunetele. Eu acum pe cine dq sa mai ascult si dupa cine sa mai invat. Concluzia e ca cea ce invatam la scoala e o harababura totala.             

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!