Chiulul esuat!!!!!

               Azi la ultima ora nu am facut chimie asa ca pentru a putea pleca si noi si a-7a mai devreme profa de tehnologie a trebuit sa se imparta intre cele 2 clase , o mare greseala deoarece ambele clase sunt de groaza iar profa e cea mai cretina din toata scoala. Pe la jumatea orei o fata i-a sugerat profei sa se mai duca si pe la a-7a ca cica ei ar fi mai nebuni , profa cum e "ascultatoare" din fire asa a si facut si uite cum am ramas noi singuri , asa ca am decis sa ne tiram , greseala a fost ca nu am facut asta cu toti , eu si inca 3 fete am fugit repede 3 colegi s-au dus la profa sa-i spuna si restu au ramas imbracati in clasa. Cand a avenit profa in clasa si a vazut ca am plecat a inceput sa faca prezenta si sa puna note de "4" cica la cei care au plecat , in acest timp eu si cu cele 3 fete eram la poarta si i-am vazut pe colegi pe geam cum ne faceau semn sa ne intoarcem , am fugit repede toti 4 inapoi la scoala fetele s-au ascuns in baie iar eu am fugit la bucatarie unde mi-am lasat ghiozdanu cu geaca si am fugit in clasa zicandui profei ca cica eu am fost la baie deoarece eu nu eram imbracat. Tot chiulul a fost un esec si asta pentru ca nu am lucrat in echipa trebuia sa fugim toti si sa lasam clasa goala.

2 Pareri:

Anonim spunea...

normal colegutul meu de bannk dar din cauza unei tocilare si la alti care n au apucat am cazut de caca

Anonim spunea...

da naspa fi cuminte DA

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!