Cu "ea" pe afara prin Oltenita

            Azi a fost cea mai bestiala zi din viata mea si asta datorita faptului ca am hotarat sa ies la biliard cu varmiu si inca 3 baieti din Chirnogi Bogdan , Mihai si Andrei. Mai intai am fost la restaurant pentru a manca ceva si pentru a bea dupa am plecat la biliard acolo Bogdan i-a tras calumea cu berea si pe drumul spre casa ne-a facut cel mai tare show. Cum mergeam noi frumos acasa Bogdan si Mihai au inceput sa rada mi-am dat seama imediat ca Bogdan a facut o dracie deoarece el era cel ami beat dintre noi si cand m-am intors spre el l-am vazut cu ea afara pe strada in acel moment am zis ca o sa lesin de ras s-au intors si ceilalti spre el si am inceput toti sa radem , ideea era ca noi mergeam pe strada si radeam dar Bogdan mergea pe strada cu ea afara. Am mers asa in jur de 100 de metri si cred ca au trecut 50 de persoane pe langa noi in acest timp eu si cu Mihai nu mai puteam sa ne tinem pe piciaore si am ras pana cand imi venea sa plang de durerea care o simteam in piept de la ras. Dupa vro 2 minute Bogdan s-a rezemat de un perete si a inceput sa se p....e in acel momet daca nu ma tineam de Mihai si el de mine amandoi cadeam pe jos de ras.
                                   Asa s-a terminat una din cele mai tari zile din viata mea.

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!