Inca o zi de vacanta!!!

                Se pare ca vremea a hotarat sa ne mai tina pe noi elevi inca o zi in vacanta datorita viscolului si codului portocaliu guvernul a hotara ca scolile vor incepe de marti. Nu pot sa spun ca nu mi-a parut bine cand am auzit dar totusi ma cam plictisisem in vacanta si asi fi vrut sa incepem scoala cu toate acestea pentru mine a fost o vacanta reusita deoarece am dormit mai putin decat in zilele de scoala si astfel m-am distrat mai mult am lucrat la blog gandinduma la tot felu de postari am vazut in fiecare zi cate un film si cel mai important am transmis la radio un lucru care mil doresc de mult timp , chiar daca nu am avut prea multi ascultatori ne-am putut baza pe prieteni adevarati care ne-au ascultat si carora le-am facut si dedicati asa ca nu pot spune ca m-am plictisit chiar atat de tare , acum astept sa treaca si aceasta zi ca sa ma pot duce la scoala si sa ma reintalnesc cu colegi deoarece vom intra in semestru 2 si mai avem doar 4 luni de invata impreuna asa ca vreau sa profit de fiecare clipa alaturi de colegi.

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!