Istoria nescrisa!!!!!!

                 Ma duc la scoala si profa de romana ma inebuneste de cap cu Eminescu si mai stiu eu ce sciitor dasta roman sau ce o fi el. "Eminescu e cel mai mare....." ; "Eminescu e Luceafaru.....nu stiu cui" si tot felu de chesti dastea. In clasa nu prea pot sa zic ce simt eu cu adevarat despre acest ce o fi el dar aici sunt liber sa zic ce vreau. Nu multa lume a auzit de istoria nescrisa dar eu am auzit si am de gand sa spun si la alti. Idea e ca nici eu nu cred nimik din aceste vorbe dar totusi sa ne gandim cu vorbele zboara si atunci cand cineva face ceva rau acest lucru se afla cel mai usor si sa ne gandim ca poate aceste vorbe au fost transmise din "tata in fiu" pana in zilele noastre. Cred ca v-am facut curiosi , aceasta istorie ne spune ca Eminescu alaturi de alti nu a afost numai un sctiitor ci si un barbat caruia ai placea sa umble pe la c....e , femei tot aceste povesti mai spun ca si Caragiale era un betiv oridinar care umbla din carciuma in carciuma si vedea tot felu de episoade pe care acasa in putinele momente de luciditate acesta le schimba si le punea pe foaie. Dece oare a murit Eminescu? tot aceste povesti ne spune ca ar fi murit de sifilis , pe acele timpuri femeile nu se mai spalau asa des adica doar de Craciun si Paste astfel femeile faceau tot felu de boli asa ca Eminescu al nostru din cate a incercat una i-a venit de hac. Dece oare acesta a scris foarte multe povesti cu tema "dragostea" oare pentru ca nu avea si el o iubire sau pentru ca avea prea multe. Oricum dupa cum v-am spus nu prea cred nimik dar ma gandesc ca daca e adevarat si aceste vorbe au fost transmise pana in zilele noastre , sau daca aceste lucruri s-ar fi intamplat sa fiti siguri ca nu o sa scrie in nici o carte deoarece oameni ar incerca sa ascunda acest lucru. Nu va spun sa credeti nimik din ce am scris doar sa va ganditi cum ma gandesc si eu.

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!