Aniversarea blogului meu!!!

            Cred ca sunt cea mai fericita persoana din lume deoarece azi blogul meu a atins numarul de 500 de vizitatori , defapt pana m-am trezit eu sa fac postarea asta , deja depasise si ajunsese pe la 540 si ceva , asta doar din Romania , nu mai zic nimic de celelalte tari. Stiu ca pentru uni poate fi un numar mic , nesemnificativ dar pentru mine faptul ca lumea intra si pe blogul meu ma face foarte fericit si ma face sa iubesc blogul din ce in ce mai mult , cu aceasta postare vreu sa multumesc tuturor celor care au intrat pe blog si sper din suflet sa va placa blogul si postarile. Iar pentru cei care ma bat la cap sa ma las de blog vreu sa le spun ca nu o sa ma las niciodata de postat sau de blog e prea tarziu cred ca am devenit dependent si cred ca mi-a intrat in sange mai ales ca am descoperit ca ideiile sunt nelimitate , cum am mai spus si in alte postari ; asta e lumea mea , o lume nebuna cu multe minuni unde eu ma simt bine , fac ce vreu si nimeni nu o sa ma poata face vreodata sa ma despart de aceasta lume.
          Iar acum daca tot suntem in lumea mea si daca tot sunt atat de fericit o sa fac o petrecere unde sunteti toti invitati muzica avem , cele 2 melodi de jos care sunt super tari , iar de baut si mancat duceti-va si voi la magazin si luati-va ceva in contul meu.


0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!