Mai terminati odata!!!

         Connect-r urmeaza sa promoveze o noua melodia , pe care o puteti asculta mai jos , asa ca paparazzi l-au vanat non-stop doar l-o prinde cu ceva gresit si asa s-a si intamplat. Azi tocmai am vazut la televizor o stire cum ca acesta s-ar droga , acum ceva timp cel care se droga era Dan Balan acum e altcineva. Pana la urma am inteles ca renumitul Connect-r ar fi fumat un joint atunci cand a iesit dintr-un club , mare lucru acest tip de tigara cu cannabis care mai poarta numele si de "cui" in Romania e specific petrecerilor si nu e foarte periculos , iar eu sunt de perfect acord sa te duci la o petrecere cu un anumit anturaj si sa fumezi si tu un joint mic avand in vedere ca data viitoare cand se va repeta va fi peste cateva saptamani. Presupun ca si Connect-r al nostru nu a facut nimic altceva decat sa fumeze si el un joint mic dar se pare ca acesti vanatori de scandal l-au vazut imediat si gata a inceput tevatura , dar asta e , nu trebuie sa aibe si cei de la ziare ce sa scrie , nu trebuie sa difuzeze si cei de la Antena1 ceva , nu trebuie sa scriu si eu ceva pe blog , de aici de castigam toti painea din scandaluri fara logica exceptie fac eu care nu castig nimic din ce fac aici , scriu si eu din lipsa de ocupatie. 

        Paparazzi  astia!!! Te scot din sarite , nu are voie omu sa faca nimic ca ei sunt peste tot si filmeaza tot.

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!