Povestea gemenilor!!!

           Poveste este creata de baietii de la B.U.G.Mafia , eu doar am rescris versurile din melodie.
           Totul incepe cu 2 gemeni ,Tony si Alex, care locuiau in Bucuresti mai exact in Pantelimon , genul de familie in care baietii sunt de obicei bagabonti , tatal betiv iar mama o femeie muncitoare care aduce bani in casa dar nu a avut noroc , o poveste banala am putea spune , dar acesti gemeni au ceva special si totul incepe atunci cand parintii lor se iau la bataie , femeia il injunghie pe barbat iar acesta sare cu ea pe geam. Ramanand fara parinti si fara alte rude care sa-i ingrijeasca cei 2 baieti s-au despartit si au luat-o pe drumuri diferite. Alex a plecat in lume iar Toni a ramasa in cartier. 
           Crescand printre bagabonti , Tony a reusit sa-si creeze un viitor frumos devenind un mafiot respectat cu masini , casa , o sotie si 2 gemeni pe care i-a botezat Tony si Alex. In acest timp Alex a ajuns politist. Nici unul din ei nu a stiut nimic despre celalalt pana in ziua in care s-au reintalnit , doar ca intr-un mod nefericit , deoarece Tony era acuzat de crima iar Alex impreuna ca o armata de politisti trebuia sa-l prinda. Dar in momentu in care se aflau fata in fata cu pistoalele indreptate unul spre celalalt au realizat ca in sfarsit dupa multi ani s-au reintalnit , doar ca o astfel de poveste nu are cum sa se termine si frumos. Acum dupa atata timp cei 2 frati care au crescut impreuna , s-au despartit au luat-o pe drumuri diferite au ajuns la 2 extreme opuse si dupa s-au reintalnit. Stiind ca nu mai exista scapare din aceasta situatie Tony trage primul , Alex este doborat , iar Tony la randul lui este eliminat de politisti.
           Asa se temina ,dupa parerea mea, una din cele mai triste si mai frumoase povesti. Mi-asi fi dorit foarte mult sa creez un film pe baza acestei povesti , deoarece , am un milion de idei in cap , dar asta e imposibil.
          Am decis sa postez aceste versuri luate din melodie , deoarece , am vrut ca povestea sa fie auzita de cat mai multe persoane.

3 Pareri:

Unknown spunea...

ar fii frumos sa se faca un film ar iesi un film romanesc de actiune ar vedea si americani ca stim sa facem filme de actiune si noi nu numai ei

WaLy spunea...

Da Gaby ar fi, dar ca sa iasa un film pe masura povesti, e nevoie de un regizor bun, cineva care sa faca un film care sa aibe si actiune dar totodata sa fie ca o poveste, iar la asta se pricep cel mai bine americanii ;)

WaLy spunea...

Dar, sunt si regizori romani buni, care daca si-ar bate capul probabil ca ar face un film reusit.

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!