E Roller Sis , Nu e Roller Sis!!!

            Acum cateva zile am postat o melodie ,  "Sexy girl" , care eu am crezut ca era cantata de Roller Sis , defapt nu numai eu am crezut asta , ci tot netul , deoarece melodia nu o gaseai altfel decat cu acest nume. Am primit si un comm de la cineva care mi-a spus ca melodia nu e cantata de cele 2 fete , am incercat sa iau legatura cu acea persoana , dar nu am putut. Dupa cateva zile am gasit in Cancan un concurs in care trebuia sa ghicim cine canta acea melodie. Abea dupa ce s-a terminat concursul am aflat cine canta aceasta melodie.
             Chiar daca peste tot pe net gasesti "Roller Sis-Sexy girl" , melodia este cantata de trupa Heaven.

3 Pareri:

Anonim spunea...

mie imi place maxim vocea tipului

realbadpisy spunea...

hmmmm..da suna bine.

Unknown spunea...

Valy, mie-mi place truda ta pe blog. Te invit să faci o vizită virtuală prin Bălgradul de azi. Mulţumesc.

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!