Maneleee...din nou???

            Cred ca ati aflat deja ca eu nu suport manelele , eu nu consider ca cea ce canta acei manelisti sa cheama muzica , deoarece , acele melodi fac referinta doar la petreceri , bani , fete si in special viata pe care o duc acei tigani cu bani. Acesta e unul din principiile pe care merg si anume ca nu suport manelele si ca asta nu e muzica , dar cu toate astea aseara mi-am incalcat acest principiu si am ascultat manele din nou. Eram la unchimiu , jucam carti , beam vin si ascultam muzica , dar muzica de pe Kiss. Dupa vreo 10 minute a inceput o melodie naspa la televizor , iar unchimiu a pus manele la DVD l-am lasat si dupa ceva timp incepusem sa dansez si eu dupa acea muzica , asta pentru ca erau niste melodi mai vechi de pe timpu cant ascultam si eu manele. Aseara am descoperit ca atunci cand bei un pahar de vin si joci o carte cu prietenii merge si o manea.
             Cu aceasta postare am si un mesaj pentru toata lumea care asculta manele: Ascultati doar cand sunteti beti , macar atunci o sa aveti o scuza!!!

3 Pareri:

Anonim spunea...

super blog

Geeo spunea...

La o nunta,o petrecere/intalnire cu rudele mai merge si o manea dar la ora cand deja esti sub masa si nu mai conteaza daca se da "in figuri" Pavaroti sau Guta!

WaLy spunea...

Tare partea cu "Pavaroti sau Guta" si partea cu "sub masa" =)) chiar m-a facut sa rad , si daca stau bine sa ma gandesc asa e doar ca tot la asta m-am referit si eu , dar nu am spus cum trebuia , am zis "cand esti beat" cu sensul ca esti la o petrecere sau ceva dar nu chiar sub masa =))

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!