O săptămână plină!!!

            Cred că asta a fost cea mai grea săptămână din viaţa mea. Luni a început haosul , marţi teza la mate , chiar dacă mie îmi place matematica şi mă descurc aşa puţin am fost ultimul care am terminat. Joi teza la geografie , noroc cu exerciţiul 3 unde am mai recunoscut nişte oraşe şi judeţe că la restul nu am stiut nimic , dar m-am putut baza pe colegi , după această teza a urmat 2 ore de mate si 2 jumate de română. Vineri am dat teza la română si aici am terminat ultimul , dar sunt mulţumit de cum am rezolvat şi mă aştept ca la română şi geografie să iau cel puţin 9 , iar la mate cred că o să iau un 10.
              Astăzi vineri când haosul s-a terminat am plecat , cu Răzvan şi cu câţiva din cei care reprezentau şcoala la dansuri , la "Ziua mondială a dansului" un fel de spectacol organizat la primărie unde mai multe şcoli s-au maimuţărit pe scena dorind să se spună că ei dansează. Cei care au dansat cel mai bine au fost trupa "Screeam" dar cu toate astea până şi ei au cam dat-o în bară de câteva ori. Şi cum a dansat şcoala noastră a fost foarte frumos având în vedere că au început să se antreneze doar de cateva luni. Chiar dacă ei erau supăraţi că nu au dansat bine , iar eu le spuneam că au fost varză , adevarul e că s-au descurcat bine şi au dansat foarte frumos. Cu ocazia acestui eveniment m-am întâlnit şi cu nişte vechi prieteni pe care nu i-am mai vazut de mult , doar am vorbit pe mess.
              Şi săptămâna viitoare o să fie la fel de grea , deoarece marţi urmează să susţin acea testare naţională la limba şi literatura română iar după asta o să facem zilnic pregătire pentru miercurea viitoare când vom susţine testarea naţională la matematică. Avem un program foarte încărcat şi ne pregătim foarte intens pentru ce ne asteaptă. Avem mare noroc cu cei 2 profesori care sunt cei mai buni profesori din învăţământ , mă refer la Doamna Profesoară de Matematică care este şi  Diriginta noastră şi la Doamna Profesoară de Română (intenţionat am scris cu litere mari) , eu personal apreciez foarte mult tot acest efort care îl fac pentru noi si care l-au făcut până acum , chiar dacă nu arăt asta îi respect foarte mult şi le mulţumesc pentru tot ce au făcut. Cu toate că am scris doar lucruri rele despre şcoala noastră , vreau să stiţi că este o şcoală foarte bună , cu nişte profesori de nota 10 (cu excepţia unuia singur dar nu deschid subiectul acum) chiar şi Domnul Director care nu e chiar aşa de rău pe cât spunem noi. O să revin la descrierea şcolii noastre , pentru că sunt multe de spus , dar asta când voi termina şi voi pleca , deoarece nu apreciezi ce ai decât atunci când îl pierzi.
                   M-am lungit cam mult şi am sărit de la o idee la alta , important este că am vrut sa mulţumesc unele persoane care s-au plâns despre ce scriu , iar bloggerilor mei să le spun de ce nu am mai postat.

7 Pareri:

Smiley_tgv spunea...

poate ar trebui sa le arati cat de multi ii apreciezi... iti spun eu ca inseamna mult si pentru ei :D

Anonim spunea...

tare

WaLy spunea...

@Smiley_tgv Pai Doamna Diriginta a citit tot ce am scris pe blog acum cateva zile si s-a suparat ca am zis de doamna de franceza ca e o profesora de nota 10 si a spus ca nu am scris deloc si de dansa , iar acum am decis sa le arat ca eu chiar apreciez si stiu ca inseamna foarte mult pentru dansa si pentru profa de romana.

Castiel spunea...

o sa ai mai multe saptamani de genul asta... stai linistit ! ;)

Alexandra spunea...

Multa bafta la testarea nationala de saptamana viitoare si asa cum spune si Black Angel, mai urmeaza multe saptamani de genul asta, dar oricat de grele ar fi, nu trebuie sa uiti ce iti doresti cu adevarat. Asta, cred eu, ca te va ajuta sa faci fata mai bine ;)

Rox spunea...

Mult succes la testare ! :)

WaLy spunea...

@Ruox si @Alexandra Multumesc mult!!!
Si stiu ca mai am de trecut peste 2 saptamani grele si am terminat pe anul asta.

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!