Pentru Lulu!!!

           Presupun ca nu stiti despre ce e vorba si cred ca ar fi mai bine sa va explic mai intai despre ce e vorba si dupa sa incep postarea.
           Am intrat si eu pe un blog si am lasat un comm , cea care a scris postarea s-a gandit sa-mi raspunda la comm nu prin alt cumm ci printr-o postare , o postare care a numit-o "Pentru WaLy".  Acum o sa fac acelasi lucru si o sa-i  raspund si eu ei.
            Draga "Lulu" tu zici ca romanii sunt niste oameni buni si un popor cu o istorie frumoasa , care s-a chinuit , poate ca asa e , dar trebuie sa recunoastem ca nu suntem chiar asa "amarati" cum spui tu. Cei de la putere stiu sa ne fure perfect , sunt pe primul loc la asa ceva. Cat despre ceilalti sunt , multi romani care ne fac tara de ras prin atitudinea lor , mult mai multi decat cei care ne fac cinste tarii. Printe  aceste animale care ne fac tara de ras se numara si ciorile , niste pasari care nu mai emigreaza odata de aici , prin emigrare ma refer la plecare totala. Chiar daca tu ai spus ca nu esti de acord cu asta , adevarul asta e , ca 95% din tigani stiu doar sa fure , sa cerseasca si sa insele , datorita lor suntem priviti cu ochi rai.
             E adevarat ca mai sunt si romani de treaba cu care ne putem mandri , dar sunt prea putini.

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!