Ce mă face fericit!!!

         Este o leapşa pe care am primit-o de la Black Angel. Cred că încep să scriu şi mă opresc când nu o să mai am idei.




Ce mă face pe mine fericit???


1. Filmele bune , acţiune sau horor.
2. Plimbatul cu bicicleta.
3. O cafea sau o bere(cafeaua dimineaţa , berea când e cald).
4. Să ies din când în când cu prietenii.
5. Să încerc lucruri noi.
6. Să-mi pierd timpul pe blog.
7. Să învăţ cât mai multe despre calculatoare si masini.
8. Să fiu jicnit [doar atunci când o face o anumită persoană mă bucur :)) ]
9. Să mă bat în replici cu profesorii.
10. Să ascult muzică.
11. Să conduc , (maşina nu căruţa).
12. Iar la sfârşit , cel mai fericit mă face viaţa asta nenorocită care e atât de ironică încât a devenit amuzantă.
13...Aş vrea să mai continui dar mă opresc , nu pentru că mi-ar fi frică de numărul "13" , dar nu mai am idei.


         Mai departe dau leapşa tuturor prietenilor care au blog şi vor să o primească.

6 Pareri:

Castiel spunea...

.. lasa berea ca nu e buna!!!.. te balonezi la stomac! =))
ar fi chiar culmea sa iti placa sa conduci... caruta :D

Smiley_tgv spunea...

waly, care era raspunsul corect la "teza" de marti ,la subiectul ala cu familia de cuvinte de la lumina. 2 le-am gasit in textul ala, insa a 3a?

Rox spunea...

Sa incerci lucruri noi...dragut :)

WaLy spunea...

@Smiley_tgv a lumina , luminiţă , luminat.
App de asta...am luat 9,80 cel mai mare rezultat pe care l-am avut pana acum la romana :x

Anonim spunea...

mersi mult, am facut leapsa asta :)

Alexandra spunea...

@Am avut si eu de facut leapsa aceasta sambata :P Felicitari pentru nota la romana :)

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!