Un premiu!!!

             Am primit un premiu de la Fetitajunglei , căreia îi mulţumesc foarte mult. Mai jos avem şi "diploma" premiului.


           Chiar nu ştiu cui să dau premiul , asa că-l voi da tuturor celor care vor să-l ia!!!
           Pe lângă premiu aveţi şi o melodie cadou de la mine , sper să vă placă şi vouă la fel de mult ca mie!!!

4 Pareri:

Castiel spunea...

felicitari si la mai multe!!
l-ai gasit pe Danutz? :))

melodia e faina....

WaLy spunea...

@Black Angel Ms mult!!!
Premiul e si pentru tine daca te intereseaza!!!
Cat despre "Danutz" e doar la caterinca , pe proful meu de religie il cheama "Danutz" iar asta e doar o gluma!!!

Fetita Junglei13 spunea...

Pai, meritai premiul.
Am raspuns si pe blogul meu,dar ma saboteaza blogpsot-ul si nu apare,imi zice ca e o eroare.Glumesc acum,dar chiar nu-mi apare.
Merci pentru melodie.
Si stiam eu ca Danutz nu e un caine :)

WaLy spunea...

@Fetita Junglei13 Mersi mult!!!
Iar raspunsul e corect , esti o fata desteapta , bv!!!
Cat despre Danutz , nu prea avea cum sa fie caine , deoarece am scris ca are "apoximativ 1,60 m"

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!