De ce a cazut filelist.ro?

              Filelist.ro, unul dintre cele mai populare site-uri de torrnet din Romania, este nefunctional de trei zile. Am primit email-uri de la cititori care ne intreaba daca noi stim ceva despre asta.

              Pana acum nu se stie nimic oficial dar zvonurile sunt impartite in 3 categorii:
                      1. Atac hackeri (DoS – Denial-of-service attack; au furat baza de date, etc)
                      2. Raid al politiei (cea mai rea varianta pentru utilizatori… pentru ca s-ar putea trezi si ei cu politia pe cap)
                      3. Probleme tehnice. Si aici avem doua ipoteze: o mutare pe alt server sau inchiderea filelist si unirea cu bitshock.


                       Articol preluat de pe PCNews.

                        Acum ma exprim eu : ba...... pu.... in mo...... masi de hackeri nenorociti , daca sunt ei de vina si sa ma p....i pe toata politia mo..... mamelor lor daca sunt ei de vina si daca sunt probleme tehnice ... rezolvati-le mai repede ca va iau si pe voi :)) =)) 

7 Pareri:

Anonim spunea...

bha nenorocit ai fost nenorocit ai ramas;)) t saluata MikuTzu ;)

Anonim spunea...

ei bine cel putin acum m-am lamurit
aduc ghinion :((
cand am facut si eu rost de invitatie s-a inchis filelist :((
Doamne, ce noroc am!

Shadow spunea...

Hai sa iti zic e filelist.ro va reveni cat de curand nici 1,2 sau 3 nu sunt bune vor sa faca o modificare la baza de date vor sa faca curateni cu useri si toate errorile.Si app cu 2 Raid al politiei trackerul este 100% legal cu tot in + God a dat voarte multi bani.

WaLy spunea...

@MikuTzu , ms frumos ma!!! :)) Esti un dulce , dar sitam si eu , si dupa postarile anterioare , cred ca si cei care mai citesc ce scriu si-au dat seama :)) =))
@AnimeGirl fugi din tara ca o sa te vanez in toata Romania , acum am gasit vinovatul si imi revars toata furia pe el , din cauza ta nu mai merge Filelist-ul :)) =)) nu ai draga tu nici o vina ;)

Anonim spunea...

FREE SIGN-UP PE SCENE FZ!!!!!! SCENE FZ 4EVRE

Anonim spunea...

Siteu nu e inactiv...se poate accesa de pe "FLRO.ORG"...eu nu cred ca e din cazua ataculuii dos ...ci din cauza decesului lui mysteri detinatorul...dumnezeu sal ierte:(

George spunea...

Filelist nu a fost atacat de nici un hacker. Firma unde sunt hostati cei de la Filelist este perchezitionata de politie.

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!