Cel mai tare test IQ!!!

            Sunt sigur ca fiecare din voi ati cautat macar odata pe google "teste psihologice" dar cel mai tare test e acesta , testul prezinta umbra unei femei si tot ce ai tu de facut e sa spui in ce sens o vezi invartinduse. Te uiti cam vreo 30 de secunde la ea mai iei o pauza de 2 secunde te uiti iar asta cam de vreo 2-3 ori  pana cand esti sigur de ceea ce vezi.
            Dupa ce ai terminat de privit si esti sigur de unul din raspunsurile din sondaj (pe care il gasitit in dreapta) voteaza unul din acele raspunsuri , ca testul sa iasa cat mai corect trebuie sa raspundeti corect si dupa cum v-am spus sa va uitati bine la poza pentru a fi siguri de raspuns. Fiecare raspuns inseamna ceva dar eu nu am sa va spun ce inseamna De ce? pentru ca uni din voi ati fi influentati de acele informati pentru a alege un raspuns asa ca dupa ce ati citit , dupa ce ati privit atent imaginea si dupa ce ati votat in sondaj contactatima pe mine la ID walyparazitii   iar eu am sa va spun ce semnifica raspunsul vostru. Eu am facut testul si e chiar interesant cred ca merita sa sacrifici 10 minute din viata ta pentru acest test.

1 Pareri:

Anonim spunea...

E FACUT IN ASA FEL INCAT LA CATEVA MISCARI I SE SCHIMBA CURSUL, ASA VAD EU!

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!