2012 Murim sau nu??

Cred ca multi din voi ati vazut filmul 2012 si uni din voi cred ca e real si ca vom muri in 2012. Acest lucru il cred si eu doar ca eu sunt sigur ca nu vom muri ca in film. Exista si alti factori care ar putea distruge lumea pnaa in 2012 factori pe care o sa vi prezint eu.
Primul factor ar fi "AH1N1" acest virus a provocat pana acum 11.516 morti in intreaga lume si alti 27.737 de oameni sunt contaminati cu acest virus, virusul e cel mai periculos din ultimi 40 de ani, ba chiar mai mult am citit pe un site al BBC ca o mutatie a virusului ar crea "zombi" adica acest virus poate aduce inima oamenilor la viata dupa moartea acestora acestiia fiind foarte agresivi, totusi aceasta informatie a aparut pe o copie a site-ului si cercetatori au spus ca nu ar fi reala si ca e posibil sa fie o farsa a vrunui haker sau e posibil ca totlu sa fie real si guvernul sa ne ascunda acest lucru, cine stie?
Un alt factor l-ar reprezenta cutremurele ca cel din Haiti care a omarat 70.000 de oameni, canditiva ca daca vom mai avea parte de inca vreo 5,6 cutremure ca acele de 7 grade atunci sfarsitul lumi ar fi aproape. Plus ca lumea sa confrunta cu aceasta criza financiara inca un mic semn cum ca nu mai avem mult de trait.
Cea ce am scris mai sus sunt doar niste chesti pe care le-am observat eu nu trb neaparat sa tineti cont de ele.

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!