Bataia cu zapada

Azi aveam sport si  profu  nu era in scoala asa ca noi am inceput sa ne batem cu zapada a plecat de la unu si dupa 5 minute toata clasa era impartita in 2 tabere, baieti si fete. Dupa vreo 10 minute de bataie eu am vazut o fata cara statea mai retrasa chiar in dreptul usi am facut un bulgare mare si am dat spre ea numai ca fata m-a vazut si sa ferit, problema e in acel moment a intrat pe usa Directoru, o matahala de om de 2 metri inaltime si cu o fata de zici ca a  fost capitan in armata 20 de ani, vreau sa va spun ca l-am picat in plin in piept si ca in acel moment mi sa oprit inima si am zis ca o sa mor. Dupa va imaginati si voi ce a  urmat matahala a urlat la mine din toata puterea lui si ma facut in toate felurile de la cretin la bou. Aceasta intamplare nu mi-a adus prea multa fericire dar sunt mandru de mine deoarece peste ani o sa ma gandesc la asta si o sa rad.

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!