Cum e mai bine sa conduci prin Bucuresti?

Trei zile am testat 3 metode de condus prin Bucuresti. Pe 20, 21 si 22 octombrie am facut experimentul asta. Pe 20 octombrie la ora 8 dimineata am mers de la Piata Gorjului pana la Piata Victoriei pe traseul Piata Gorjului, Bd. Uverturii, Bd. Virtutii, Piata Crangasi, Miciurini, Piata 1 Mai, Piata Victoriei. Am condus in "modul grabit", am luat-o pe mici scurtaturi printre blocuri si stradute, am bruscat masina de a luat-o dracu, am evitat la milimetru vreo 2 accidente, 2 semafoare trecute pe "ultima sansa" adica rosu. Rezultatul: 47 de minute si o medie de 23,7 l/100 km.

Pe 21 octombrie, aceeasi ora, acelasi traseu, condus in "modul linistit". Fara luat pe scurtaturi, fortat semafoare sau bruscat masina. Rezultatul: 1 ora si 13 minute si o medie de 8,9 l/100 km. Trebuie sa specific ca in ambele zile am avut nervi de am albit, cu greu stapanindu-ma sa nu o iau pe alt traseu :)) .

Pe 22 octombrie a trebuit sa schimb traseul. Colentina-Militari a fost de data asta. Undeva dupa Spitalul Fundeni, D-na Ghica, Piata Obor, Stefan cel Mare, Piata Victoriei, Gara de Nord, Cotroceni, Piata Leu, Bd. Iuliu Maniu, Piata Gorjului la ora 11:30. Inainte sa plec mi-am cumparat o punga de seminte si am pus-o pe scaun. Am condus calm, fara nervi, fara bruscat masina, fara injuraturi si semafoare luate pe rosu, scurtaturi sau alte minuni. Am rezistat cu brio pe Stefan cel Mare pana la Victoriei, la fel si la Gara de Nord, Cotroceni si Iuliu Maniu. Rezultatul: aproximativ 2 ore (nici nu am mai tinut cont exact atat de relaxat am fost :)) ) si o medie de 8,2 l/100 km.

Asa ca soferi, luati-va seminte la volan si viata e roz. lol

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!