Despre manele!!!

               Aseara am primit un mass cu un studiu care spunea ca daca Nicolae Guta , Florin Salam si Vali Vijelie ar fi pe un bloc gata sa se arunce , 90% din tineri ar plange si ar striga sa nu sara si 10% din ei si-ar lua popcorn , suc , un scaun si ar stiga "N'ai tupeu". Sincer sa fiu cand am vazut mi sa parut dea dreptul imposibil ca 90% din tineri sa planga pentru ei , sunt constient totusi ca multa lume din Romania adora manelele dar cu toate astea e un numar destul de mare asa ca m-am apucat sa fac si eu acelasi studiu la nivelul scolii noastrea.  Am intrebat 55 de persoane mai exact tineri cum era specificat in acel studiu si din acesti 55 , doi mi-au spus ca ar plange si ar striga la ei sa nu se arunce , 4 mi-au spus ca nu aleg nici una din variante si restul de 49 mi-au spus ca ar stiga la ei "N'ai tupeu" , in procente studiul meu suna cam asa 89.09% si-ar dori ca cei 3 sa se arunce , 7.27% sunt nehotarati si 3.64% din ei ar plange sa nu se arunce. Cele 2 sondaje se cam bat cap in cap nu... ideea e ca stratosfera pamantului e invadata de cretini si de manelisti inculti deoarece cel care a scris acel lucru era un "manelar" incult , chestia e ca el a creat acel mass cretini care a ajuns destul de departe si pe care multi poate ca l-ar crede asa ca eu am facut alt studiu total diferit , important e ca nici unu din noi nu avem dreptate , defapt eu nu am facut aceste procente ca sa arat ca lumea nu asculta manele, le-am facu ca sa contrazic celelalte procente si ca sa spun lumi ca maneau e un gen de muzica inculta , cu toate genurile muzicale sunt de acord de la folc pana la rok dar nu cu maneaua.

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!