Oare la ce floare se refera!?!?!?

              Nu as vrea sa comentez ceva gresit si dupa sa am probleme nu ca mi-ar fi frica dar mie imi place muzica lui Sisu si Puya si nu asi vrea sa ma cert cu vreun fan deal lor sau chiar cu vreunu din ei dar daca asculti cu atentie aceasta melodie ai sa observi ca acea floare poate sa fie ori o femeie sau mai grav drogu nu stiu ce sa zic dar mie mi se pare ca mesajul din spatele melodiei se refera la droguri totusi daca e asa Sisu a fost foarte inspirta deoarece a creat un mesaj foarte bine ascuns "SUNT MULTE FLORI CARE CRESC PESTE TOT IN LUME , UNELE SUNT BUNE TE FAC SA SPUI GLUME , UNELE TE TELEPORTEAZA IN ALTA LUME , ALTELE TE DOBOARA TE FAC SA SPUI NUME , UNI LE NUMESC FLORILE RAULUI , ALTI FLORI ILEGALE , EU FLORILE HAULUI" aceste versuri le puteti asculta la inceputul melodiei si daca voi spuneti ca aceste versuri nu va duce cu gandu la droguri atunci nu stiti sa asculti o melodie. Si acum ca tot veni vorba de droguri sunt sigur ca Sisu se drogheaza deoarece l-au prins iar cea ce ma bucura e ca Puya s-a lasat oricum nici de asta nu sunt sigur dar a spus-o chiar el in mel "Muzica e drogul meu" cu toate astea sunt foarte revoltat pe politie si pe aceste legi care nu le da voie sa se drogheze , pe mine nu ma intereseza drogurile dar daca eu vreu sa ma droghez ce au ei inpotriva e viata mea si fac ce vreu cu ea atat timp cat nu omor pe nimeni si nu fac rau la nimeni ar trebui sa ma lasa in pace.

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!