Cea mai groaznica ora.........pentru profesoara!!!

                 Azi e prima ora de tehnologie la care eu am stat cuminte si nu am zis nimik , defapt azi eu am fost "cetelul cuminte al profei" si cum nu mai era nimeni sa strige "Faaa" la profa si sa-i dea cu hartii in cap s-a gasit o colega sa-mi tina locul , sincer sa fiu colega a fost de groaza si nu credeam sa aiba atata tupeu , ok sper ca v-am starnit curiozitatea asa ca o sa incep. Mai intai colega mea nu a facut nimik altceva decat sa foloseasca "pronumele de adresare nesimtita (FAAA)"  la adresa profei dar cam incet pentru a se crede ca striga la altcineva dupa vreo 10 minute de urlat profa se afla cu spatele la fata la vreo jumatate de metru si atunci a strigat "Faaaaaaaaaaaaaaa" dar de data asta atat de tare incat toata clasa a inceput sa rada , profa a ramas proasta nu stia ce sa creada incepuse sa dea ERORI deoarece se inrosise la fata s-a uitat la ea dupa care la noi si ne-a intrebat dece radem dar noi radeam toti fara sa zicem nimik , atunci profa s-a indreptat enervata spre catalog si  i-a zis fetei ca-i pune 4 s-a facut ca scrie ceva acolo si i-a zis ca i-a pus 4 , atunci colega mea a inceput sa-i zica ca-i cumpara cadouri si tot asa a tinut-o cu cadou pana cand profa i-a zis "Nu ti-am pus 4 da te rog eu frumos sa iesi afara te rog frumos sa iesi afara" a fost o super ora si prestatia colegei mele nu a fost singura , un alt coleg caruia profa cu o ora inainte i-a pus nota 5 o tot batea la cap sa-i puna 10 el facea galagie si nu scria si ai zicea profei intruna sa-i puna zece (cu vocea lui Fernando)  , un alt coleg facea semene obscene pe la spatele profei cum o vedea ca se intoarce la sfarsit cand profa a iesit din clasa aceiasi fata care a enervat-o toata oara a aruncat cu un pix in ea. Credetima  ca a fost cea mai tare ora iar profa a pierdut razboiul impotriva clasei a-8a.

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!