Romania o tara de animale!!!!!!!!

                 De cand ma stiu am zis ca Romani sunt hoti , prosti , rai si mai multe dar acum sunt de parere ca acesti locuitorii sunt niste animale fara inima. Tocmai am vazut la televizor cum niste oameni dintr-un sat au prins un pui de mistret si l-au batut cu topoare si furcuaie pana l-au omarat dupa au inceput sa rada toate acestea in fata unor cupii , eu unul am 16 ani si nu am putut sa privesc pana la capat filmuletul dar ma intreb un copil de vreo 10 ani ce o fi simtit cand a vazut acele scene.Nu este singurul caz care il vad , merg pe strada si vad oameni care bat niste caini fara pic de mila recunosc ca nici mie nu-mi prea plac animalele si chiar si eu le mai bat cateodata dar doar cu o nuia si foarte incet niciodata nu asi putea sa bat niste animale asa cum am vazut la TV.Toate acele imagini cu pisici batute , cai cu picioru rupt de stapan si tot felu de scene ne demonstreaza ca animalele suntem noi nu ele.

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!