Bancuri cu blonde!!!!!!!

              Ieri am primit pe mess un banc cu blonde de la o fata ironia este ca si ea tot blonda e , ma rog doar la culoarea parului ca la cap e destul de "bruneta" dupa ce am citi am intrebat-o dece trimite dastea ca si ea tot blonda e dar ea mi-a raspuns ca e blonda da nu e proasta si de aici incep toata povestea mea....ce aveti fratilor cu blondele nici pana acum nu am intele dece se fac atatea bancuri cu blonde de unde a plecat chestia asta ca la mine la scoala toate fetele blonde sunt destepte , unele profesoare sunt blonde si nu sunt deloc proaste , a devenit chiar enervant tot citesc bancuri cu blonde dar pana acum nu cred ca am vazut vruna chiar asa de proasta si inca ceva , nu inteleg de unde a plecat chestia asta cu blondele. Totusi sa stiti ca cei care faceti bancuri pe seama blondelor inseamna ca nu ati cunoscut nici una pana acum si daca tot veni vorba mie oricum imi plac blondele si daca mai aud multe bancuri pe seama lor o sa ma vopsesc si eu blonda :)).

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!