Plictiseala trecatoare!!!!!!

            Acum stau in fata calculatorului si nu am nimik de facut , pentru blog nu am nici o idee , pe mess liniste nimeni nu zice nimik , de jucat nu am chef acum oricum ideea e ca mor de plictiseala dar daca stau sa ma gandesc aseara ma durea capu de cate aveam de facut , aveam cateva idei pentru blog , voiam sa citesc ziaru pe net , voiam sa ma si joc nitel si cum nu era de ajuns vb si cu 3 persoane pe mess , 3 persoane cu care am avut o discutie de 30 de min dar in afara de aceste persoane la fiecare 5 minute ma mai cauta cate unu , e chiar o ironie enervanta si nu e prima oara cand mi se intampla , mai ales cu messu stau si nimeni nu zice nimik sau ai caut eu pe ei si nu raspund si dupa 10 min tabara toti pe mine de imi vine sa ma tai in 5 sa vb cu toti.

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!