Intrebarea e...Unde a plecat Ana???

            Ieri la ora de romana profa a hotarat sa ne dea aceiasi propozitie subordonata "...unde a plecat Ana" dar in fiecare exemplu sa indeplineasca alta functie.
            Nu s-a aflat unde a plecat Ana.
            Ma gandesc unde a plecat Ana.
            Bunicul stia unde a plecat Ana.
            Dupa aceste exemple colegul meu sa prins de schema si a inceput : Cand profa spunea "Problema era..." colegul meu completa "...unde a plecat Ana" iar eu radeam tot asa pana cand profa s-a suparat si a intrebat  de ce radem atunci eu am zis "E cam bagaboanta Ana asta de nu stie nimeni unde a plecat" atunci profa s-a suparat ne-a certat putin si i-a trecut. Azi de dimineata cand am vazut-o pe profa i-am zis ca am fost la Dan Diaconescu si am gasit-o pe Ana.
            Si asa am rezolvat cazul cu disparitia Anei.

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!