Jucandu-te cu focu te poti arde!!!

           Tot timpul m-am jucat cu focul si azi era sa ma ard , asta din cauza unui filmulet cretin postat de mine pe youtube.In filmulet aparea un baiat care il batea pe altul cu o geanta , nimik anormal doar ca filmuletul era realizat la scoala.Initial am zis ca nu are ce sa ne faca , era in timpul pauzei si totul a fost facut cu premeditare doar de distractie , dar am vrut sa fiu sigur si am intrebat o profesoara care mi-a raspuns ca daca filmuletul este vazut de presa si de minister o sa fim exmatriculati si cei din filmulet si cine a filmat si cine a postat , mai grav era ca ceilalti nu aveau nici o vina singurul vinovat am fost eu care am filmat si care am postat, oricum dupa ce am auzit in ce rahat am intrat am sunat repede un prieten si i-am zis sa stearga acel filmulet de pe youtube deoarece putea fi vazut foarte usor pana ajungeam eu acasa. 
            Filmuletul era super tare si ma gandisem la un mometdat sa-l trimit si la Cancan , noroc ca m-am oprit unde trebuia , deoarece , era sa o facem lata rau.

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!