De la biserica , in oras!!!

            Ieri m-am dus si eu ca orice credincios la biserica am stat catev ore , am ocolit biserica si dupa am plecat cu baietii sa mancam si noi niste seminte. Am stat putin pe strada , am vorbit , am ras si dupa am plecat  doar eu si Toto pana in oras. Pe drum ne-am intalnit cu un alt baiat care era cu varsu  si care se duceau acasa sa ia niste bani , noi daca eram lefteri le-am zis daca da si ei o bere. Pana la urma a ramas ca ne intalnim in parc , asa ca eu si Toto am plecat , ne-am plimbat pe centrru am facut misto de niste fete , dupa ne-am intors ca sa ne intlnim cu cei 2. Dupa ce ne-am invartit putin prin parc am dat de ei pe o banca , spargeau seminte si beau......in nici un caz bere , ei luasera suc , Cola , ce era sa mai zicem am stat si noi jos si am inceput sa mancam seminte si sa bem suc.
             Dupa vreo 10 minute de vorbit si ras ne-am trezit ca ceva mirosea urat cand ne-am sculat de pe banca , Toto si cu celalat baiat se asezasera intr-un......rahat , culmea ca era pe banca , au avut noroc ca era uscat si nu s-au murdarit...prea tare.
             Dupa aceasta intamplare am plecat sa ne mai plimbam , am mai vorbit , am mai ras si in jurul orei 11:30 noaptea eu am plecat iar ceilalti au mai ramas.

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!