Aparente inselatoare!!!

           Noaptea de inviere......vorbisem cu baietii sa ne intalnim la biserica si sa plecam in oras , asa am si facut doar ca nu a fost chiar cea ce credeam eu. Am stat...cred ca nici o ora , am baut suc , si am mancat cate ceva de la fast-food , dupa ne-am intors la biserica , unde am stat cateva ore si am plecat iar , dar de data asta doar eu si un baiat. Ajunsi in parc am dat de 2 fete care beau bere si spargeau seminte , am luat si noi cateva guri de bere de la ele si am plecat sa luam o alta sticla. Dupa ce am luat berea si niste seminte ne-am asezat pe o banca in parc , unde am vorbit si am ras pana cand am vazut pe cineva la care nici nu ma asteptam. O fata de la scoala careia eu ai spun tot timpul ca vreau sa beau o bere cu taicasu , de data asta , fata era si cu tatal care m-a chemat sa ma cunoasca si m-a trims sa iau 2 beri. Dupa ce am baut si berile astea ne-am intors la biserica unde am stat pana dimineata cand s-a luat paste.

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!