Ziua da Paste!!!

            Ziua de Paste ca si ziua de Craciun sunt pentru mine doar niste zile banale , nu prea se intampla mare lucru. Cand eram mai mic aceste zile erau mult mai frumoase , in aceste zile ma bucuram de orice si de soare si de pluaie si de ninsoare , nu conta era Craciunul sau Pastele iar in sufletul meu era sarbatoare , acum de vreo doi ani nu mai e deloc la fel , nu mai simt nimic special in legatura cu aceste zile si sincer asta chiar ma intristeaza.
             Anul acesta Pastele l-am petrecut o parte mai mare in familie si o parte mai mica cu trupa mea de soc si anume "Mio fratello" , "Bagaboanta" , Eu "nebunu" si cu alta "nebuna" , totusi lipsea o singura piesa pentru ca trupa sa fie completa adica "Buba" dar ne-am distrat si asa. Am stat de vorba si am jucat o tabla cu "Mihai" adica decat eu si am si batut , dar am laut si bataie de al bunicul "nebunei".
             Fie ca pastele sa va umple sufletele de bucurie si sa va faca mai buni!!!
                                                                            Paste fericit!!!

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!