Boala asta ma omoara!!!

             Chiar cand prinsesem drag de scoala si aveam o pofta uimitoare de invatat , m-am imbolnavit si trebuie sa stau acasa. Chiar incepuse sa-mi placa sa ma scol de dimineata mort de somn , sa strabat jumate din oras pana la scoala , sa ne asculte la fiecare ora , sa dam 5 teste intr-o saptamana sa ajung la 3 acasa si sa ma apuc de teme. Toate acestea imi erau atat de dragi incat imi vene sa plang cand se facea 2 sau 3 si trebuia sa plec de la scoala. Acum stau suparat in casa cu gandul la colegii mei care sunt la scoala si se distreaza atat de bine. In timp ce eu dorm bine mersi ei se scoala , in timp ce eu stau in pat la caldura , ei se duc la scoala prin frig , in timp ce eu ma uit la televizor si ma joc la calculator , ei invata si scriu , cum sa nu-ti doresti sa te duci la scoala.
            Totusi sa trecem peste toata ironia asta si sa fim seriosi , au trecut doar 3 zile de cand stau acasa si deja m-am obisnuit , plus ca ma distrez de minune , sper ca boala asta care a picat intr-un moment foarte oportun sa avanseze si sa ma mai tina vre-o 3 saptamani acasa.Cei care spun ca nu e bine acasa si ca te plictisesti  ori sunt bolnavi ori prosti , va spun eu dragilor ca e minunat acasa. 
            App ... nu cred ca v-am spus ce boala am , sunt bolnav de sifilis , am Varicela (varsat de vant).
              Sper sa ma fac bine cat mai tarziu si sa ma intorc la scoala cat mai spre primavara!!! >:) 

1 Pareri:

Alin spunea...

Buna aia cu sifilis.:))

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!