O super profesoara!!!

             Atat de drag imi este de aceasta profesoara si atat de mult o respect incat am decis sa-i fac o slujba si sa-i pomenesc toti mortii aici la mine pe blog. Aceasta profesoara nu este proasta , cretina , idioata , dobidoaca , stramba , chioamba si tampita  , este o profesoara de nota 10 pe o scara de la 1 la 9 miliarde. Testele pe care aceasta profesoara le sustine la clasa sunt teste de imaginatie si creativitate , trebuie sa ghicesti ce dorestea ea sa raspunzi tu la acea intrebare. Mai exact sa fiu , in viziunea acestei profesoare , daca cineva te intreaba care este rolul unei masini tu trebuie sa-i spui pe langa rolul masinii si din ce este facuta si cum functioneaza. Da , putem spune ca in viziunea unora , are logica aceasi viziune care crede ca pe Marte exista Martieni.
              Mai noua minunata profesoara vrea sa-mi mareasca nota ... la ce , nu mai conteaza , cert e ca dansa vrea sa-mi faca din nota 10 nota 20 , a trimis deja o cerere la minister prin care a cerut o marire a notei maxime de la 10 la 20 , motivatia fiind , ca are un alev asa minunat caruia nu-i poate pune doar 10.
              Eu cred ca blogul meu o sa aiba un contact din ce in ce mai des cu profesori pe care eu ai respect atat de mult.   
                                                                                   Muhahaha!!! >:) >:) >:)

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!