Invatam degeaba!!!

             Dupa ce am ajuns la liceu am realizat ca invatam degeaba ca tot prosti ramanem.  Adica ,dupa 8 ani de scoala generala si dupa inca 4 de liceu , realizezi ca tu defapt ai uitat tot ce ai invatat , daca ai invatat , si pe deasupra tot ce-ai invata nu-ti foloseste la nimic.  Nu stiu ce mai cautam la liceu , adica ,  daca te duci sa muncesti  ici , colo si te duce capul , in 4 ani ai viitorul asigurat , iar noi in patru ani de zile nu am realizat nimic.
             Pe langa  toate astea am observat si ca materia este super idioata , adica la ce-mi trebuie mie logica??? cu ce ma ajuta pe mine in viata sa stiu despre notiuni si ce dq mai preda aia acolo??? Daca eu vreau sa lucrez ca programator sau altcea din domeniul IT , ce-mi mai trebuie mie , istorie , biologie si altele. Un profesor mai dobidoc spunea : "Te opreste o femei pe strada si te intreaba  ce este .........(un lucru anume) , tu ce-i raspunzi???" , asta e cea mai cretina presupunere pe care am auzit-o , cum dq sa te opreasca cineva pe strada sa te intrebe asa ceva??? eu nu am patit niciodata asta , lumea te opreste sa te intrebe cat e ceasul sau sa ceara detalii despre un loc anume , dar nu sa te intrebe ce-ai facut tu la scoala.
              In concluzie ... invatam degeaba ca tot prosti ramanem!!!

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre!!!